BUJ

Lai labāk saprastu, kā mēs strādājam,
mēs esam apkopojuši biežāk uzdotos jautājumus, lai palīdzētu ātri atrast atbildi.

Jautājumi par piegādi

Gan Latvijas Pastam, gan Omnivas pakomātiem ir sūtījuma kods, ko vari izsekot attiecīgajā mājas lapā. Ja vēlies saņemt paciņas sūtījuma kodu sazinies ar mums.
Mēs nodrošinām piegādi ar Latvijas Pastu un Omniva pakomātiem. Ja nepieciešams cits veids, lūdzu sazinieties ar mums vai arī pasūtot norādiet komentāru, un mēs ar Jums sazināsimies.
Nekavējoties sazinies ar mums vienā no vēlamajiem veidiem redzamiem blakus vai zemāk. Lai ātri identificētu tavu pirkumu, tavā e-pastā ir pasūtījuma veikšanas e-pasta apstiprinājums. No tā vajadzēs ID numuru un pircēja vārdu, uzvārdu.

Jautājumi par apmaksu

Mēs piedāvājam apmaksu ar bankas pārskaitījumu vai ar norēķinu kartēm. Norēķinu kartes apstrādā mūsu partneris Stripe.
Pasūtījumu formas maksājumu sadaļā var izvēlēties “apmaksāt ar karti” vai “apmaksāt caur Stripe”. Jums jāievada pasūtījuma veicēja bankas kartes garais numurs un derīguma termiņš no priekšpuses. Un CVC kods no kartes aizmugures, parasti tie ir 3 cipari.
Jā, ir iespējams. Pasūtījumu formas maksājumu sadaļā var izvēlēties “apmaksāt caur Stripe”. Ar šo maksājumu moduli Jūs varēsiet veikt apmaksu izvēloties savu banku (SEB, Swedbank un citas) un ar autorizāciju veikt apmaksu.
Maksājumu var veikt arī caur PayPal.

Jautājumi par privilēģiju kartēm

Jā tas ir iespējams, tavs privilēģiju kartes numurs ir jāveido sekojoši: 00000, kur nulle vietā norādi kartes numuru. Privilēģiju karti var izmantot tikai pirkumiem kuru vārds uzvārds sakrīt ar kartes reģistrēto īpašnieku.

Piemēram ja karte ir reģistrēta uz Daci Bērziņu, tad online pasūtījumam ir jābut no Daces Bērziņas. Kā arī e-pasta adrese kas tika norādīta kad ieguvāt karti.

Kartes kodu jāpievieno kā kuponu. To var izdarīt groza lapā.

SUPPORT

TĀLRUNIS

+371 20 333 773

SAZINIES

Uzdot Jautājumu